ETICKÝ KODEX FIRMY DRY CLEAN, s.r.o.
aneb FIREMNÍ DESATERO
Etický kodex je je základním dokumentem principů morálky a chování firmy.
ü Kvalita provedené práce na všech úrovních, ve všech našich
činnostech. Služby nejvyšší kvality a vysoký stupeň záručních i
pozáručních služeb. Kvalitní doplňkové služby.
ü Cílem veškeré naší práce je a vždy bude stálý, spokojený a
spolupracující zákazník.
ü Společným cílem zaměstnanců je maximální uspokojení požadavků
zákazníků.Jednání je vždy korektní, zdvořilé a vstřícné.
ü Spokojený zaměstnanec je prioritou firmy . Vedoucí zaměstnanci
uplatňují vůči zaměstnancům rovný přístup s důrazem na hodnotu
odvedené práce.
ü Loajalita zaměstnanců k firmě a maximální osobní zodpovědnost
každého z nás je velmi žádaná a pro firmu důležitá.
ü Spoluvytváření dobrého jména, budování značky a celkové image
firmy patří k našim největším úkolům.
ü Společné úsilí vytvoření atmosféry vzájemné spolupráce
a pomoci – pozitivní a poctivýpřístup k řešení každodenních
pracovních problémů bez osobních zaujatostí.
ü Dodržování zásad bezpečnosti a ochrany zdraví zaměstnanců
i zákazníků. Dodržování všech výrobních postupů a norem.
ü Příjemné, čisté a estetické pracovní prostředí. Péče zaměstnanců
o úpravu svého zevnějšku - pracovní oblečení odpovídá pracovnímu
zařazení a místu výkonu práce.
ü Povinnost zaměstnance nevyžadovat ani nepřijímat dary, úsluhy,
laskavosti, ani žádná jiná zvýhodnění, která by mohla narušit jeho
profesionální přístup, nebo byla považována za odměnu za práci,
která je jeho povinností.
ü Zdravá firemní kultura: maximální snaha o vytváření dobrých vztahů
mezi zaměstnanci, k zákazníkům, našim dodavatelům a všem
spolupracujícím osobám včetně konkurence.
Kodex jako součíst vnitřních norem společnosti Dry Clean, s.r.o. je pro zaměstnance závazný.
V Rožnově pod Radhoštěm, dne 1.1. 2005 Bc. Blanka Bednarská
jednatelka firmy
ETICKÝ KODEX FIRMY DRY CLEAN, s.r.o.
aneb FIREMNÍ DESATERO
Etický kodex je je základním dokumentem principů morálky a chování firmy.
ü Kvalita provedené práce na všech úrovních, ve všech našich
činnostech. Služby nejvyšší kvality a vysoký stupeň záručních i
pozáručních služeb. Kvalitní doplňkové služby.
ü Cílem veškeré naší práce je a vždy bude stálý, spokojený a
spolupracující zákazník.
ü Společným cílem zaměstnanců je maximální uspokojení požadavků
zákazníků.Jednání je vždy korektní, zdvořilé a vstřícné.
ü Spokojený zaměstnanec je prioritou firmy . Vedoucí zaměstnanci
uplatňují vůči zaměstnancům rovný přístup s důrazem na hodnotu
odvedené práce.
ü Loajalita zaměstnanců k firmě a maximální osobní zodpovědnost
každého z nás je velmi žádaná a pro firmu důležitá.
ü Spoluvytváření dobrého jména, budování značky a celkové image
firmy patří k našim největším úkolům.
ü Společné úsilí vytvoření atmosféry vzájemné spolupráce
a pomoci – pozitivní a poctivýpřístup k řešení každodenních
pracovních problémů bez osobních zaujatostí.
ü Dodržování zásad bezpečnosti a ochrany zdraví zaměstnanců
i zákazníků. Dodržování všech výrobních postupů a norem.
ü Příjemné, čisté a estetické pracovní prostředí. Péče zaměstnanců
o úpravu svého zevnějšku - pracovní oblečení odpovídá pracovnímu
zařazení a místu výkonu práce.
ü Povinnost zaměstnance nevyžadovat ani nepřijímat dary, úsluhy,
laskavosti, ani žádná jiná zvýhodnění, která by mohla narušit jeho
profesionální přístup, nebo byla považována za odměnu za práci,
která je jeho povinností.
ü Zdravá firemní kultura: maximální snaha o vytváření dobrých vztahů
mezi zaměstnanci, k zákazníkům, našim dodavatelům a všem
spolupracujícím osobám včetně konkurence.
Kodex jako součíst vnitřních norem společnosti Dry Clean, s.r.o. je pro zaměstnance závazný.
V Rožnově pod Radhoštěm, dne 1.1. 2005 Bc. Blanka Bednarská
jednatelka firmy